Przejdź do głównej zawartości

Nowy przyjaciel - Królik

Hej! <3 Dzisiaj, tak jak mówi sam tytuł, opowiem Wam o królikach...  Zacznijmy od ich wyglądu:

Te zwierzęta mają piękną, miękką sierść. Kolory sierści są różne i zależą od rasy królika: jedne są czarne, drugie białe, a trzecie zupełnie inne. Są dwie odmiany wielkości - miniaturka (mniejszy) i ten zwykły (większy). Posiadają części ciała takie jak: uszy, pyszczki i ogony. Oczywiście posiadają części ciała, które (raczej) każdy zwierz posiada - oczy, łapy itp. 
No dobrze, wiemy jak wygląda nasz królik.

Teraz musimy wiedzieć co potrzebuje:
Tak naprawdę, to sam hodowca powinien Wam wyjaśnić co pupil potrzebuje... Ja powiem Wam kilka na pewno potrzebnych rzeczy: Klatka, pojemniki na wodę i na jedzenie (Potrzebny może być też żwirek do klatki). 

Wiemy co potrzebne, ale jest jeszcze jeden problem... Gdzie to kupić?
Już wam mówię: 
Klatkę można kupić (chyba) w każdym sklepie zoologicznym, żwirek (raczej) też, karmę możne zamówić przez internet, albo kupić w sklepie, a wodę pewnie macie w domu. :) Dobrze, jak się zapyta hodowcy jaką karmę królik może spożywać. 

Nasz zwierz przybył do domu. I co teraz?
Teraz trzeba zaprzyjaźnić się z nowym mieszkańcem domu. Pamiętajcie, że królik potrzebuje trochę czasu do oswojenia się z nowym otoczeniem i z nowymi ludźmi. Trzeba napełnić pojemniki na wodę i karmę, opcjonalnie nasypać żwirku do klatki. Trzeba pamiętać o wymienianiu żwirku, dawaniu jedzenia i świeżej wody! :) Z czasem Wasz królik będzie Was coraz mocniej i mocniej kochać. :3

Mam nadzieję, że pomogłam tym postem :). W komentarzu napiszcie, czy chcielibyście posiadać królika. A może już macie małego, puszystego pupila? <3 Tak czy owak napiszcie w komentarzu czy Wam pomogłam. Do zobaczenia w następnych postach! W internecie znalazłam kilka zdjęć królików, ponieważ nie potrafię znaleźć zdjęcia mojego królika. :( :



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zaprzyjaźniłam kota z papugą.

Cześć, dzisiaj postanowiłam Wam opowiedzieć o przyjaźni kota z papugą... Było to trudne, potrzebowali trochę czasu by się zaprzyjaźnić... ^^ Ale wreszcie się udało. Kot nie zaczepia papugi, a papuga nie boi się kota :3. Spędzają razem czas... Gdy jest ciepło na dworze papuga jest wystawiana razem z klatką na balkon, wtedy kot siedzi przy niej. O to mi chodziło! Razem spędzają czas, a gdy jeszcze trochę dłużej będą ze sobą to może nawet jeszcze bardziej się polubią :). No dobrze... Ja nie przedłużam i kończę.  Mam nadzieję, że Wam też coś podobnego się uda ^.^.  Do zobaczenia!

Kot na dworze? Czy to bezpieczne?

Cześć tak jak wspomniałam w ostatnim poście mój kot Apollo uwielbia wychodzić na dwór! Nawet za bardzo ;3. Gdy jestem na dworze owszem wypuszczam go. Lecz niekiedy zaczaja się przed drzwiami i jeśli ktoś je otworzy szybko biegnie na podwórko. Wtedy nie da się złapać - wchodzi na drzewa i nie chcę zejść! Bałam się go zostawić na dworze samego - dużo osób mogło by go ukraść - przecież to rasowy kot. Jak kilka razy się go skrzyczało nie wychodził, ale jak był u mnie grill i wszyscy byli na dworze (nawet papuga), aż żal mi było go nie wypuścić. Teraz znowu wychodzi, lecz już się tak bardzo o to nie martwię, ponieważ jak skończy się bawić usiądzie na schodach i czeka, aż go się wpuści do domu! ;) A więc to tyle, mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post :). Do zobaczenia! :)

Wakacyjne Zwierzaki... ♥

Cześć! Pewnie już każdy świętuje WAKACJE.   No zwierzaki także! ♥ Przynajmniej moje. (: Coraz więcej czasu spędzają na dworze - jest ciepło i świeci słońce. Oczywiście muszę im więcej wymieniać wodę... Bo zwierzaki jak ludzie muszą DUŻO pić. (: Emi - czyli papuga - Bardzo lubi jak jest wystawiana na balkon, a Apollo - kotek brytyjski - Kocha wychodzić na dwór... Nie kiedy nawet za bardzo... ( ale o tym w następnym poście) :) No dobrze. Będę kończyć (: Do zobaczenia kochani! <3